Attitydes privatlivspolitik

For dig, der er kunde hos os, kan du få et bedre indblik i de persondata, vi har, og hvordan vi bruger dem.

Oplysninger om Attitydes behandling af dine personlige oplysninger

Attityde beskytter dine personlige oplysninger. Det betyder bl.a., at vi forklarer, hvordan vi behandler dine personlige oplysninger, at vi ikke sælger dine personlige oplysninger til andre virksomheder og at vi overholder de gældende regler om databeskyttelse.

Nedenfor beskriver vi, hvordan vi behandler dine personlige oplysninger, hvilke rettigheder du har, hvad du skal gøre, hvis du har spørgsmål etc. Du kan klikke på de detaljerede oplysninger nedenfor og læse mere om, hvilke regler, der gælder for dig som kunde.

Hvem er persondataansvarlig?

Attityde I/S(CVR: 30754581) & Attityde ApS (CVR: 36543434) er ansvarlige for behandling af dine personlige oplysninger.

Til hvilke formål behandles dine personoplysninger?

Vi behandler dine personlige oplysninger til forskellige formål. Læs mere i de detaljerede oplysninger længere nede. Din brugeradfærd på vores hjemmeside.

Hvilke rettigheder har du og hvordan udøver du dem?

Du har visse rettigheder, når det kommer til vores behandling af dine personlige oplysninger. Kontakt Attityde såfremt du har spørgsmål.

Ret til adgang

Du har ret til at modtage en bekræftelse på, om vi behandler personlige oplysninger om dig, og i så fald få bestemte oplysninger om, hvorfor vi fx behandler oplysningerne og hvor længe vi opbevarer dem. Du har også ret til at modtage en kopi af alle dine personlige oplysninger.

Ret til at ændre

Du har ret til at ændre og rette dine ukorrekte eller ufuldstændige personlige oplysninger.

Ret til sletning og begrænsning

I visse tilfælde har du ret til at få dine personlige oplysninger, fx hvis der ikke er retsgrundlag for behandlingen eller at vi ikke længere behøver dine personlige oplysninger. Under visse betingelser har du ret til at anmode om, at vi begrænser vores behandling og kun opbevarer dine oplysninger. Dette betyder, at vi gemmer oplysningerne, men begrænser behandlingen til passiv lagring.

Ret til indsigelse

Da vi bruger dine personlige oplysninger til direkte markedsføring, har du ret til at gøre indsigelse mod dette. Vi vil derefter ophøre den direkte markedsføring. Du har også ret til at gøre indsigelse mod behandling for at forfølge en legitim interesse. I de nedenstående detaljerede kundeoplysninger er beskrevet vores legitime interessser er.

Ret til dataportabilitet

Når vi behandler dine personlige oplysninger for at kunne gennemføre en aftale med dig eller med dit samtykke, har du ret til såkaldt dataportabilitet. Det betyder, at du har ret til at modtage egne oplysninger i et struktureret, almindelig anvendt og maskinlæsbart format, og ret til at få overført disse oplysninger fra én dataansvarlig til en anden.

Hvad gør man, hvis man har spørgsmål eller klager?

Hvis du har spørgsmål til vores behandling af dine personlige oplysnigner er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@attityde.dk, Nygade 22b, 1tv, 8600 Silkeborg.

Du har også altid ret til at indgive en klage eller anmelde evt. overtrædelser af den gældende persondataforordning til Datatilsynet.

Hvad sker der, hvis vi ændrer vores behandling af personlige oplysninger?

Hvis vi fx behandler dine personlige oplysninger til nye formål, indsamler flere oplysninger eller deler dine oplysninger med andre virksomheder, vil vi informere dig om dette. Den seneste udgave af oplysningerne er altid offentliggjort på www.attityde.dk.

Hvilke cookies bruger I?

Hvis du vil vide mere om brug af cookies på vores hjemmeside kan du læse mere her.

Detaljerede oplysninger om alle kunder

Nedenfor finder du information om vores behandling af dine personlige oplysninger. Attitydes gældende vilkår og betingelser kan du læse her.

Hvilken type personlige oplysninger behandler vi?

De oplysninger, vi behandler om dig, er navn, adresse, e-mailadresse, mobiltelefonnummer, produktvalg, søge- og brugeradfærd på vores hjemmeside, IP-adresse samt din kommunikation med os.

Hvor længe opbevares mine oplysninger?

Til at opfylde vores forpligtelser under og efter købet af et produkt: tre (3) år fra datoen for dit sidste køb.

Til bogføring: syv (7) år plus indeværende i overensstemmelse med den gældende lovgivning.

Til alle juridiske forpligtelser opbevares oplysningerne så længe det kræves iht. den gældende lovgivning.

Dine personlige oplysninger vil aldrig blive opbevaret længere end tilladt i henhold til gældende lovgivning.

Hvordan indsamler I personlige oplysninger?

Vi indsamler personlige oplysninger fra dig, når du indgår et samarbejde med os.

Hvem deler vi dine personlige oplysninger med?

Vi deler dine personlige oplysninger med virksomheder, der leverer vores økonomisystem, marketingstjenester, der agerer på vores vegne, og som fx administrerer og kommunikerer meddelelser samt tilbud og IT-relaterede tjenester, fx opbevaring og vedligeholdelse. Tjenesteleverandører må kun behandle dine personoplysninger i overensstemmelse med vores instruktioner, og må ikke anvende oplysningerne til deres egne formål.

Dine personlige oplysninger vil blive behandlet i EU/EØS. For modtagere, uden for EU/EØS, har vi sikret, at der er tilstrækkelig beskyttelse af dine personlige oplysninger med såkaldte standardiserede databeskyttelsesregler. Kontakt os for yderligere oplysninger.

Træffer I automatiserede beslutninger?

Vi træffer ingen automatiserede beslutninger om dig.

BLIV RINGET OP