Event i Jysk Arena og en efterfølgende brandingkampagne var med til at sætte College360 på landkortet

Kunde: College360
Type: Hjemmeside
Leverancer: Hjemmeside , Koncept

I tæt kompagniskab med Blikfang og Anita Dalsgaard – lancerede vi i efteråret 2017 det nye navn College360. Et stort anlagt kickoff på fusionen mellem Teknisk Skole Silkeborg og Silkeborg Business College.

Selve lanceringen foregik den 15/9 - 2017 i JYSK arena, hvor 2.200 elever og lærer mødte ind til “en på opleveren”. Vise ord, film, musik, break dance og lysshow var bare nogle af de elementer, der var med til at hilse det nye navn velkommen.

Event og lancering

Eventet og en efterfølgende brandingkampagne var med til at sætte College360 på landkortet. Selvom eventet skulle løbe af stablen på forholdsvis kort tid, valgte vi at arbejde med kommunikationsstrategien sideløbende, for at sikre sammenhæng og de langsigtede ambitioner.

Forløb og strategi

Vi har lavet en omfattende webløsning, og Blikfang står bag deres visuelle identitet. Derudover har College360 gennemgået Anitas rådgivningsforløb, hvor vi mødes en gang om måneden for at optimere på content og sikre eksekvering af strategien.

Mette Sørensen Djaba, Udviklingschef, College 360

Jeg kan varmt anbefale samarbejdet med Attityde til alle, der står over for en markedsføringsudfordring. Vi har konkret fået en flot og velfungerende løsning i forhold til en kompleks hjemmeside og en reklamefilm, men i løbet af vores samarbejde har vi været i dialog om mange andre samarbejdsprojekter, og jeg føler mig overbevist om, at Attityde kan byde professionelt ind på de langt de fleste af dem. Det er ikke det sidste projekt, vi har lavet sammen med Karsten & Co.
Har du en idé eller udfordring? Så kontakt os
Tilmeld dig vores nyhedsbrev