Case
Case
Dato
2017 - 2021
Kunde
College 360
Ydelser
Hjemmeside, Koncept
Opgaven
I tæt kompagniskab med Blikfang og Anita Dalsgaard lancerede vi i efteråret 2017 det nye navn College360. Et stort anlagt kickoff på fusionen mellem Teknisk Skole Silkeborg og Silkeborg Business College.
Event og lancering
Eventet og en efterfølgende brandingkampagne var med til at sætte College360 på landkortet. Selvom eventet skulle løbe af stablen på forholdsvis kort tid, valgte vi at arbejde med kommunikationsstrategien sideløbende for at sikre sammenhæng og de langsigtede ambitioner.
Forløb og strategi
Vi har lavet en omfattende webløsning, og Blikfang står bag deres visuelle identitet. Derudover har College360 gennemgået Anitas rådgivningsforløb, hvor vi mødes en gang om måneden for at optimere på content og sikre eksekvering af strategien.
Jeg kan varmt anbefale samarbejdet med Attityde til alle, der står over for en markedsføringsudfordring. Vi har konkret fået en flot og velfungerende løsning i forhold til en kompleks hjemmeside og en reklamefilm, men i løbet af vores samarbejde har vi været i dialog om mange andre samarbejdsprojekter, og jeg føler mig overbevist om, at Attityde kan byde professionelt ind på de langt de fleste af dem. Det er ikke det sidste projekt, vi har lavet sammen med Karsten & Co.
Udviklingschef, College 360
Alle cases