Eventet og en efterfølgende brandingkampagne var med til at sætte College360 på landkortet

I tæt kompagniskab med Blikfang og Anita Dalsgaard – lancerede vi i efteråret 2017 det nye navn College360. Et stort anlagt kickoff på fusionen mellem Teknisk Skole Silkeborg og Silkeborg Business College. Selve lanceringen foregik den 15/9 - 2017 i JYSK arena. 2.200 elever og lærer mødte ind til “En på opleveren”. Vise ord, film, musik, break dance og lysshow var bare nogle af de elementer der var med til at hilse det nye navn velkommen.

 

Eventet og en efterfølgende brandingkampagne var med til at sætte College360 på landkortet. Selvom eventet skulle løbe af stablen på forholdsvist kort tid, valgte vi at arbejde med kommunikationsstrategien sideløbende, for at sikre sammenhæng og de langsigtede ambitioner.

 

Vi har lavet en omfattende webløsning, og Blikfang står bag deres visuelle identitet.  Derudover har College360 gennemgået Anitas rådgivningsforløb, hvor vi mødes en gang om måneden for at optimere på content og sikre eksekvering af strategien.

Vi har hjulpet College 360 med

Facts

Samlede uddannelser
60+
Hurtigere
Brugerrejse
Specialtilpasset
Umbraco CMS
Cookie og privatlivspolitik

Hos Attityde benytter vi cookies til at få et indblik i, hvordan du bruger vores hjemmeside. Det hjælper os til hele tiden at kunne forbedre din oplevelse på hjemmesiden. Derudover anvender vi cookies til at understøtte markedsføringen af vores services. Ved at trykke ”Ok, forstået” eller klikke videre på siden accepterer du vores brug af cookies.