Digital plan
Vi får sat retningen for din digitale plan. Uanset om den omhandler lanceringen af dit nye produkt, en ny produktgren i din virksomhed eller retningen for en digital kommunikationsstil, så skal den vække tryghed hos dine kunder og danne rammen for din online tilstedeværelse.
Vi vil forstå din forretning, for så kan vi hjælpe dig effektivt. Derfor starter vi med at få tre ting på det rene: Hvad I gør, hvordan I gør det og hvorfor I gør det. Vi dykker ned i forretningens målgrupper og finder den bedste løsning for dig, uanset om der skal en ny løsning på bordet eller om vi skal optimere en eksisterende løsning, hvor vi kan se et udviklingspotentiale.
Attityde samler trådene: Vi opsummerer hvad vi har aftalt på workshoppen og skriver en klart formuleret plan med realistiske KPI’er. Det gør vi for at sikre enighed, behov og overblik, så I hverken køber mere eller mindre end det, I har behov for.
Nu skal der analyseres, designes, programmeres, testes og nørdes til den helt store guldmedalje. Her aktiverer vi de helt rigtige værktøjer til din løsning fra vores store, digitale værktøjskasse.
Vi går i luften! Men vores arbejde slutter ikke her. Vi holder øje, så vi løbende kan optimere jeres løsning, når den er i drift.
Digital plan
Vi er de rette til at løse opgaven, hvis du synes, at det følgende lyder godt: Vi lytter til dig og tager altid udgangspunkt i din forretning. Vi er tæt på dig og vægter en tæt dialog. Og vi ønsker et langvarigt samarbejde med din forretning.
Alle cases
Bradals Produkthandel
Hjemmeside
Vis case