LinkedIn-annoncering

SKRÆDDERSY DIN MÅLGRUPPE MED LINKEDIN-ANNONCERING

Det er oplagt for bestemte brancher at satse på LinkedIn-annoncering, hvis deres kundegrupper er aktive på platformen. Vi hjælper dig med at afklare, om din virksomhed bruger annoncekronerne bedst på LinkedIn.
Styrk Dit Brand (1)

LinkedIn-annoncering

BENYT DIG AKTIVT AF BRUGERNES INFORMATIONER

Inden du kaster dig hovedkulds ud i LinkedIn-annoncering, bør du skrive dig bag øret, at LinkedIn annoncering kræver et større budget end f.eks. Facebook-annoncering. Til gengæld har du en gylden mulighed for at målrette dine annoncer til meget specifikke målgrupper. Grunden er, at brugerne ser sin profil som et online CV og LinkedIn som en platform for networking.

Dette gør ikke blot målgruppen meget modtagelige overfor relevante annoncer. Du kan som annoncør også forvente en opdateret profil om deres professionelle erfaringer, hvis informationer giver dig næsten utallige muligheder for detaljeret annoncemålretning.

Branding Stå Ud I Maengden (1)

LinkedIn-annoncering

VI HJÆLPER DIG FRA START TIL SLUT

Der er mange faktorer, der kan spille ind på, om LinkedIn-annoncering er den rigtige investering for din virksomhed. Vi kigger på alt fra dine målgrupper og din målsætning til prisen på dine produkter. Hos Attityde får du en klar strategi for din LinkedIn-annoncering.

Vores
Cases

Alle cases

Bremdal radio

Digital markedsføring

Bremdal radio

Danmarks største udvalg af B&O

Vis case

College360

Hjemmeside

College 360

Branding og event i Jysk Arena

Vis case

Kornmod Realskole

Digital forretningsudvikling

Kornmod Realskole

Fra elevfald til venteliste

Vis case