Case
Case
Dato
2023
Kunde
AJ Produkter
Ydelser
Koncept, Digital strategi, Grafisk identitet & branding
Introduktion
Hvordan rammer man som milliardvirksomhed den næste generation af beslutningstagere? Her kan det give mening at spørge et lille, opfindsomt bureau til råds – og det var lige, hvad den internationale inventarleverandør AJ Produkter gjorde.
Gennem et samarbejde med Attityde, et mindre web- og marketingbureau i Silkeborg, har AJ Produkter kunnet få nogle værdifulde, kreative indspark til den kommunikation, som til dagligt ellers bærer AJ Produkters milliardforretning på tværs af 19 lande.
"I vores konstante stræben efter at være i øjenhøjde med og appellere til en digitalt indfødt demografi, er det altafgørende, at vi fuldt ud udnytter og mestrer den digitale mediesfæres værktøjer. Det kræver en skarp indsigt at navigere i et foranderligt medielandskab, og vores kompetente samarbejdspartner, Attityde har demonstreret en bemærkelsesværdig innovativ og disruptiv tænkning med skræddersyede og kreative løsninger samt en evne til at adressere og engagere brugerne på et dybere, emotionelt niveau. En kontorstol repræsenterer eksempelvis mere end blot sin funktionelle betydning - svinger vi os på de høje nagler, så er et kvalitetskontormøbel en katalysator for både en forbedret arbejdspladsoplevelse samt en mere sund økonomisk bundlinje for en given virksomhed. Det er afgørende for os, at dette budskab bliver effektivt og meningsfuldt eksekveret, og her føler vi os helt i øjenhøjde med de gode folk hos Attityde."
Marketing Manager
Attitydes nørder har haft fingrene i alt fra helsidesannoncer på Børsen til internt salgsmateriale for AJ Produkters sælgere. Thomas Kruse-Theil uddyber:
”Relationer og tillid er grundpiller i et samarbejde af denne kaliber. En god kemi er uvurderlig, men herudover har det været befriende at opleve, hvordan Attityde gnidningsfrit har sat sig ind i den komplekse natur af vores forretning og dernæst har ageret med ekstraordinær hast og effektivitet i deres leverancer."
Det er nu et års tid siden, at samarbejdet blev sat i søen, og det stopper ikke lige foreløbig. Materialer til Aalborg Pirates og Skanderborg Aarhus Håndbold er nemlig den næste opgave på nørdernes bord.
"Attitydes team har uden tvivl disrupted og effektivt udfordret vores eksisterende forretningsgange - der er kort sagt blevet rørt godt rundt i gryden - og jeg har høje forventninger til, at vi til fulde får udnyttet potentialet og mulighederne i vores fortsatte samarbejde.", afslutter Thomas Kruse-Theil.
Marketing manager, Denmark
Alle cases