Case
Case
Dato
2018
Kunde
Prospectu
Ydelser
Digital strategi, Grafisk identitet & branding, Professionelle Billeder, Hjemmeside, Facebook annoncering
Opgaven
Som professionel sparringspartner har vi udarbejdet en digital strategi med fokus på Camilla Mehlsens kerneydelser, hendes energi og person. Vi har fokuseret på at afspejle hendes forretning på hjemmesiden, så vi gjorde den unik og personlig.
Branding
”Det er mere end blot et webbureau – det er en regulær sparringspartner”
– sådan lød ordene fra en af Camilla Mehlsens kollegaer, da hun stod for at skulle have udformet sit nye brand. At gå fra det, nogen måske vil kalde ”tørre tal” som statsautorisret revisor, til opstart af konsulentvirksomhed fik skærpet Camillas bevidsthed om betydningen af at have et ansigt udadtil, at have et brand, om man vil.
Tidligere havde hun selv stået for sin hjemmeside, men behovet for et skarpere og mere brugervenligt look blev større, idet hun skiftede branche – et brancheskift, der også betød, at hun sagde opgaver fra for at skabe sig en ny arbejdsidentitet. Groft sagt har hun haft blikket rettet mod at drive virksomhed og haft knap så meget fokus på sin position i digital forstand.
Lidt historie
I 2014 grundlagde Camilla virksomheden Prospectu. Hun brænder for at gøre en forskel i dansk erhvervsliv og prikke til måden, danske virksomheder bliver ledet. Med sig i rygsækken har hun en bred vifte af erfaring fra både privat og offentligt regi og ikke mindst en filosofi om, at relationer, ledelsesstile og kulturer spiller en afgørende rolle for virksomheders succes – såvel økonomisk som kvalitativt. Hendes drive er urokkeligt, og vi skulle derfor hjælpe hende med at skabe et lige så solidt digitalt fundament.
Tilfreds kunde
Kaffe blev brygget, ærmerne smøget op og så tog vi ellers hul på en omfattende workshop med det formål at fastlægge Camillas værdier for Prospectu – hvilket signal hun ønskede at sende og hvad hun ville skabe for sine kunder.
Vi vover gerne at sætte spot på udfordringer og faldgruber, vi ser i mødet med en ny virksomhed, og selvom vi måske ikke altid er enige, sigter vi altid efter at kunden er tilfreds, hvilket må siges at være tilfældet for Camilla. På baggrund af workshoppen overlod hun tøjlerne til os – og en betaversion.
Ingen tilfældigheder
Pænt indpakket i powerful lilla har vi ikke alene skabt en funktionel hjemmeside men også hjulpet med udformning af visitkort og øvrigt markedsføringsmateriale, så Camilla nu kommer endnu stærkere ud over rampen.
Intet er overladt til tilfældighederne, og der er da som oftest også kun rosende ord fra Camillas kunder og netværk – hun er blevet synlig i både den fysiske og digitale verden og fremstår professionel i enhver afkrog og kan fint stå inde for det produkt, hun leverer. Selv oplever hun, at vi har ramt plet med hensyn til farver, former og udtryk. Hun er efter eget udsagn ”en glad kunde.” Aktuelt udformer vi nyhedsbrev for Prospectu.
Resultatet
Fra Attitydes side har samarbejdet med Camilla også gjort os klogere på hvem vi er, og hvad vores virksomhed repræsenterer. Vi valgte at gøre brug af Camillas kløgt inden for personprofiler med udgangspunkt i det såkaldte Enneagram.
Ligesom farvevalg og værktøjer på et website er det mere omfattende end om du som medarbejder og person i det hele taget er blå, grøn eller gul – Camilla går, som hos sine islandske konkurrenceheste, spadestik dybere og har hjulpet os med at fået ”muget ud” i de værste arbejds- og ledelsestendenser. Vores stærke team blev gjort stærkere – på individuelt plan og medarbejderne og ledelsen imellem.
Alle cases