Case

Skræddersyet grafisk identitet

Dato

2018

Kunde

Prospectu

Ydelser

Digital strategi, Grafisk identitet & branding, Professionelle Billeder, Hjemmeside, Facebook annoncering

Opgaven

Ny arbejdsidentitet, nyt brand

Som professionel sparringspartner har vi udarbejdet en digital strategi med fokus på Camilla Mehlsens kerneydelser, hendes energi og person. Vi har fokuseret på at afspejle hendes forretning på hjemmesiden, så vi gjorde den unik og personlig.

Branding

Ny arbejdsidentitet, nyt brand

”Det er mere end blot et webbureau – det er en regulær sparringspartner”

– sådan lød ordene fra en af Camilla Mehlsens kollegaer, da hun stod for at skulle have udformet sit nye brand. At gå fra det nogen måske vil kalde ”tørre tal” som statsautorisret revisor til opstart af konsulentvirksomhed fik skærpet Camillas bevidsthed om betydningen af have et ansigt udadtil, at have et brand om man vil.

Tidligere havde hun selv stået for sin hjemmeside, men behovet for et skarpere og mere brugervenligt look blev større, idet hun skiftede branche – et brancheskift, der også betød at hun sagde opgaver fra for at skabe sig en ny arbejdsidentitet. Groft sagt har hun haft blikket rettet mod at drive virksomhed og haft knap så meget fokus på sin position i digital forstand.

Lidt historie

Urokkeligt drive

I 2014 grundlagde Camilla virksomheden Prospectu – hun brænder for at gøre en forskel i dansk erhvervsliv og prikke til måden danske virksomheder bliver ledet. Med sig i rygsækken har hun en bred vifte af erfaring fra både privat og offentligt regi og ikke mindst en filosofi om, at relationer, ledelsesstile og kulturer spiller en afgørende rolle for virksomheders succes – såvel økonomisk som kvalitativt. Hendes drive er urokkeligt, og vi skulle derfor hjælpe hende med at skabe et lige så solidt digitalt fundament.  

Prospectu Case Top

Tilfreds kunde

Attityde fik tøjlerne

Kaffe blev brygget, ærmerne smøget op og så tog vi ellers hul på en omfattende workshop med det formål at fastlægge Camillas værdier for Prospectu – hvilket signal hun ønskede at sende og hvad hun ville skabe for sine kunder.

Vi vover gerne at sætte spot på udfordringer og faldgruber, vi ser i mødet med en ny virksomhed og selvom vi måske ikke altid er enige, sigter vi altid efter at kunden er tilfreds, hvilket må siges at være tilfældet for Camilla. På baggrund af workshoppen overlod hun tøjlerne til os – og en betaversion.

Prospectu Case 05

Ingen tilfældigheder

Intet overladt til tilfældighederne

Pænt indpakket i powerful lilla har vi ikke alene skabt en funktionel hjemmeside, men også hjulpet med udformning af visitkort og øvrigt markedsføringsmateriale, så Camilla nu kommer endnu stærkere ud over rampen.

Intet er overladt til tilfældighederne og der er da som oftest også kun rosende ord fra Camillas kunder og netværk – hun er blevet synlig i både den fysiske og digitale verden og fremstår professionel i enhver afkrog og kan fint stå inde for det produkt, hun leverer. Selv oplever hun, at vi har ramt plet med hensyn til farver, former og udtryk. Hun er efter eget udsagn ”en glad kunde.” Aktuelt udformer vi nyhedsbrev for Prospectu.

Resultatet

En ekstra gulerod

Fra Attitydes side har samarbejdet med Camilla også gjort os klogere på hvem vi er, og hvad vores virksomhed repræsenterer. Vi valgte at gøre brug af Camillas kløgt inden for personprofiler med udgangspunkt i det såkaldte Enneagram. 

Ligesom farvevalg og værktøjer på et website er det mere omfattende end om du som medarbejder og person i det hele taget er blå, grøn eller gul – Camilla går, som hos sine islandske konkurrenceheste, spadestik dybere og har hjulpet os med at fået ”muget ud” i de værste arbejds- og ledelsestendenser. Vores stærke team blev gjort stærkere – på individuelt plan, medarbejderne og ledelsen imellem.

Vores
Cases

Alle cases

Bradals Produkthandel

Hjemmeside

Bradals Produkthandel

Bradals Produkthandel

Vis case

Specialbutikken

Hjemmeside

Specialbutikken

Fysisk forretning med digital synlighed

Vis case

Autocentrum Odense

Hjemmeside

Autocentrum Odense

Autocentrum Odense er kørt helt i front

Vis case

Leveret af
Du bestemmer over dine data

Vi og vores samarbejdspartnere bruger teknologier, herunder cookies, til at indsamle oplysninger om dig til forskellige formål, herunder:

  1. Funktionalitet
  2. Statistik
  3. Marketing

Ved at trykke på 'OK' giver du samtykke til alle disse formål. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage på vores datapolitik side.

Du kan læse mere om vores brug af cookies og andre teknologier, samt om vores indsamling og behandling af personoplysninger ved at trykke på linket herunder.

Nødvendige
Statistiske
Marketing
Afvis alle
Opdater samtykke