Prospectu

Skræddersyet grafisk identitet forvandler konsulentvirksomhed

I 2018 påtog Attityde sig opgaven at revolutionere Prospectus' digitale og grafiske identitet. Prospectu, ledet af Camilla Mehlsen, stod over for en væsentlig omvæltning: fra en traditionel finansiel baggrund til en dynamisk konsulentvirksomhed. Attityde skulle skabe en identitet, der afspejlede denne transformation.

Udfordringen

Camillas udfordring var overgangen fra en statsautoriseret revisor til konsulentbranchen. Hendes hjemmeside, selvlavet og utilstrækkelig for hendes nye rolle, manglede et professionelt og brugervenligt design. Dette var en barriere for at udtrykke hendes nye arbejdsidentitet og virksomhedsbrand.

Processen

Attityde indledte med en dybdegående workshop for at forstå Camillas værdier og vision for Prospectu. Gennem tæt samarbejde blev hvert element af brandet gennemtænkt – fra hjemmesides design til markedsføringsmaterialer. Attityde's tilgang var detaljeorienteret og intet blev overladt til tilfældighederne.

Løsningen

Resultatet var en omfattende branding og digital makeover. Prospectus' nye identitet, med en kraftfuld lilla farvepalette, afspejlede Camillas professionalisme og energi. Kunden blev synliggjort både digitalt og fysisk, hvilket førte til positiv feedback fra netværk og kunder. Desuden bidrog samarbejdet til interne forbedringer hos Attityde gennem anvendelse af Camillas ekspertise.

Projektteam

Mød resten af Attityde

Teknologier
Dotnet
Umbraco
Kundeudtalelse

Det er mere end blot et webbureau – det er en regulær sparringspartner

5.0

Camilla Mehlsen

Camilla Mehlsen

Indehaver, Prospectu
Digital Kollega

Vi kender dine konkurrenters budget

Vi ved hvad dine konkurrenter investerer i deres marketing. Skal vi give dig indsigt i dine konkurrenter, og fortælle dig dit uforløste vækst potentiale?

Få afdækket din konkurrent

11.000DKK

+4.000

5.500DKK

-4.000