Lysdahlsimonsen 06
Lysdahl Simonsen

Ny hjemmeside gav Lysdahl Simonsen nye muligheder

Lysdahl Simonsen er bilforhandler i Silkeborg og havde et ønske om at styrke deres online tilstedeværelse og henvendte sig til Attityde for at udvikle en moderne og brugervenlig digital platform, der kunne tiltrække og engagere kunder.

Udfordringen

Lysdahl Simonsens primære udfordring var at deres hjemmeside ikke var tilstrækkelig tilpasset til at fremvise deres produkter og tjenester på en attraktiv og engagerende måde. De manglede en overskuelig præsentation af deres biler, tydelig leasing- og prisstruktur samt automatiserede processer på en lang række punkter.

Derudover havde de brug for nyt testmateriale, video- og billedeindhold samt et nyt design, der afspejlede deres brand. Endelig ønskede de at skabe et vidensunivers for kunderne med nyheder, guides og artikler om branchen.

Processen

For at adressere disse udfordringer tilbød vi en omfattende hjemmesideløsning baseret på vores WebAuto-platform. Denne løsning inkluderede et nyt design, udvikling, integration af datafeed fra BilInfo og implementering af indhold.

Vi tilbød også professionelle billeder, videoer og formulering af nye tekster til hjemmesiden. Derudover ville vi optimere for søgemaskiner og gennemgå placeringer, titler og meta-beskrivelser.

Løsningen

For Lysdahl Simonsen er resultatet en gennemgribende hjemmesideløsning. Biler præsenteres overskueligt med gallerivisning, en udstyrs- og specifikationsoversigt. Derudover er det blevet lettere at få overblik over finanserings- og leasingmuligheder for den enkelte bil.

Det nye design er i høj grad baseret på en tankegang om varme, liv og venlighed, som afspejler Lysdahl Simonsens brandidentitet og værdisæt. Farvepaletten og typografien er nøje udvalgt for at skabe en indbydende og professionel atmosfære, mens det nye layout sikrer, at besøgende altid hurtigt kan finde de oplysninger, de har brug for.

Den nye artikelsektion er blevet en central del af hjemmesiden, hvor kunder kan finde relevante nyheder og guides, der hjælper dem med at træffe informerede beslutninger om deres bilkøb og åbner døren for at få naturlig trafik på hjemmesiden.

Endvidere giver vores nye søgemotor, favoritliste, integrering af klimadata med ekstra informationer som eksempelvis ladetider og rækkevidde og integration af AutoUncles byttebilsmodul Lysdahl Simonsen et konkurrencemæssigt forspring mere end nogensinde før.

Digital Kollega

Vi kender dine konkurrenters budget

Vi ved hvad dine konkurrenter investerer i deres marketing. Skal vi give dig indsigt i dine konkurrenter, og fortælle dig dit uforløste vækst potentiale?

Få afdækket din konkurrent

Marketing budget
11.000DKK

+4.000

5.500DKK

-4.000